امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید

امروز و هم‌زمان با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برنامه‌هایی را در سطح ملی و استانی تدارک دیده و بر همین اساس بازدید از بناها و اماکن فرهنگی تاریخی رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _سی‌ام فروردین_ و هم‌زمان با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برنامه‌هایی را در سطح ملی و استانی تدارک دیده و بر همین اساس بازدید از بناها و اماکن فرهنگی تاریخی رایگان خواهد بود و تورهای بازدید از اماکن و بناهای تاریخی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شورای بین‌المللی بناها و محوطه‌ها، معروف به ایکوموس طی پیشنهادی که در سال ۱۹۸۲ به یونسکو ارائه داد، ۱۸ آوریل از سوی یونسکو به نام روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی اعلام شد.

کد خبر 745646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معترض IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    قبل از نشر خبر از صحتش مطمئن بشید. منبع خبر کیه؟ خبر دروغ بود من مراجعه کردم گفتن چند نفر دیگه هم اومدن همچین چیزی نیست. گفتم شاید جاهای خاصی باشه گفت نه ما از خیلی جاها پرسیدیم اونها هم رایگان نیستند
  • مهدیه IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    تمام موزه های اصفهان امروز تعطیل بودند و اعلام‌کردند تعمیرات دارند . به طور عمد برای اینکه بازدید کننده رایگان راه ندهند