نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نائین یکی از شهرستان‌های مهم به لحاظ انتظامی برای استان اصفهان است و این شهرستان باید به عنوان پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و مرکز کشور به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فرد امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نائین اظهار کرد: نائین صرف نظر از برخی موضوعات اجتماعی، اقتصادی و امنیتی که دارد یکی از شهرستان‌های مهم برای انتظامی استان اصفهان است و این شهرستان باید به عنوان پیشانی تأمین کننده امنیت مرکز استان و مرکز کشور با حساسیت‌هایی که در حوزه تردد اشرار، قاچاقچیان مواد مخدر و همچنین در حوزه کنترل محورهای مواصلاتی دارد، به وظیفه ذاتی خود عمل کند و از گذشته این شهرستان مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی افزود: امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه بشری و شرط اصلی داشتن یک زندگی سالم اجتماعی است و تحقق یک امنیت پایدار اجتماعی علیرغم مشارکت تمام آحاد جامعه و دستگاه و مسئولان، مدیون پلیس هوشمند، مقتدر و با کفایت است که دغدغه او پاسداری از جان، مال، ناموس و آبروی انسان‌ها است و در این حوزه از هیچ کوششی حتی جان خود دریغ نمی‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه از اصلی‌ترین ارکان حفظ نظم و امنیت در نظام اسلامی فراجا است، خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، روحی و روانی در جامعه از مهم‌ترین مسئولیت‌های نیروی انتظامی است و فراجا با توسعه رویکرد جامعه محوری خود و تربیت پلیس هوشمند در تراز انقلاب اسلامی، داشتن رأفت، رحمت و مهربانی در مقابل مردم و برخورد قاطع، خشن و بدون اغماض با مجرمان و جلب اعتماد عمومی در جهت تأمین نظم و امنیت به خوبی توانسته از حوادث گذشته، تهدیدات اخیر با اقتدار، سعه‌صدر، خویشتن داری و با همراهی مردم و مسئولان با اقتدار و تدبیر عمل می‌کند.

نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است

هاشمی‌فرد ادامه داد: امنیت یک مقوله تحقیقاتی و لسانی نیست و وجود امنیت را باید خود مردم احساس کنند که به لطف خدا این چنینی است و امروز کارآمدی، توانمندی و اقتدار بر هیچکس پوشیده نیست چرا که با گستردگی حوزه مأموریتی و پراکندگی سرزمینی و حضور در دورترین نقطه و مکان به فعالیت امنیت بخش خود در جهت آسایش و امنیت عمومی می‌پردازد.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن تاکید کرد: امروز دشمن در حوزه جنگ سخت به علت توانمندی بالای نیروهای مسلح و فرزندان انقلاب به مصداق عملیات وعده صادق، توان رویارویی و مقابله را ندارد و با معطوف شدن به حوزه جنگ نرم با هدف قرار دادن اصل دین با ترویج بی بند و باری، فساد، فحشاء، کشف حجاب، زدودن غیرت دینی از مردان و زنان و اشاعه فحشاء به دنبال ایجاد ناامنی روانی و سلب آسایش و امنیت عمومی به دنبال تحقق اهداف پلید خود است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح نور در سطح کشور و سطح استان اصفهان گفت: صرف نظر از اقدامات گذشته، بنا بر تدبیر فرمانده کل و فرمان رهبر انقلاب در چندین سخنرانی اخیر، اجرای طرح نور به منظور مقابله با بی‌حجابی و کشف حجاب و ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در سطح کشور و به تناسب در سطح استان اصفهان به اجرا گذاشته شده است.

نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است

هاشمی فرد ادامه داد: با قاطعیت تمام و برخورد محکم با هنجار شکنان و در حوزه سرزمینی آغاز شده که بازتاب بسیار خوبی داشته و باعث زدودن آثار کثیف ناهنجاری‌های اخلاقی در سطح شهرستان‌ها و سطح استان هستیم.

وی با اشاره به اقدام قاطع فراجا در برخورد با قاچاقیان مواد مخدر، کالا، ارز، سلاح و اتباع غیرمجاز تاکید کرد: مطمئن باشید هیچ مجرمی در هیچ سطحی، نقطه امنی برای جولان خودش در استان اصفهان نخواهد داشت و به مصداق این سخن، آمار و عملکردی است که در سطح استان به پاس زحمات شبانه روزی خادمین ملت در انتظامی استان اصفهان شاهد هستیم.

نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است

به گزارش ایمنا، در این مراسم احسان بدیعیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان نائین معرفی و از زحمات هادی کیان مهر تقدیر شد. کیان مهر مدتی پیش به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی شد.

کد خبر 745476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.