پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود

شهردار تهران گفت: سال گذشته ۶۰ دستگاه پله‌برقی خریداری شد و از این ماه نصب پله‌برقی‌ها آغاز شده است و تا سه ماه آینده نصب آن‌ها به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا زاکانی امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ای برای واردات پله‌برقی از چین وجود ندارد و در واقع پله‌برقی در داخل تولید می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ۶۰ دستگاه پله‌برقی خریداری شد و از این ماه نصب پله‌برقی‌ها آغاز شده است و تا سه ماه آینده نصب آن‌ها به پایان خواهد رسید.

شهردار تهران با اشاره به نصب دوربین روی لباس حریم‌بان و شهربان، خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای سامان‌یافتگی و ایجاد شرایط مناسب صورت گرفته است تا دستگاه‌های مسئول بتوانند نظارت بهتری داشته باشند.

زاکانی در خصوص موضع شهرداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضع شهرداری در انتخابات پشتیبانی است، در دوره نخست بر اساس ظرفیت‌ها و توان خود پشتیبانی کردیم و در دوره دوم هم این وظیفه را داریم.

وی با اشاره به واردات واگن‌های مترو و اختلافات میان شهرداری و وزارت کشور تصریح کرد: کارفرمای واردات واگن‌های مترو وزارت کشور است که ۱۰۷۱ دستگاه در دو قرارداد برای واردات انجام شد، اما اختلاف‌ها در مورد تأیید بسته ورودی از چین بود و اختلاف نظری در این باره وجود ندارد.

شهردار تهران گفت: به این قرارداد باید طی ۱۰ روز پاسخ داده می‌شد، اما طول کشید و مورد اعتراض مهدی چمران، رئیس شورای اسلام شهر تهران قرار گرفت، به هر حال این کار انجام شد.

زاکانی با اشاره به زمان واردات واگن‌ها عنوان کرد: سال جاری واردات واگن‌ها انجام می‌شود و طی چهار سال واردات به پایان می‌رسد.

کد خبر 745440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.