هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد

فرمانده کل ارتش گفت: هر تجاوزی که به منافع کشور شود، با پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مهلک‌تری آن را پاسخ خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرلشکر عبدالرحیم موسوی امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در حاشیه رژه روز ارتش و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما برای مقابله با شرارت‌های احتمالی آمادگی داریم و آنچه امروز در سراسر کشور به نمایش گذاشتیم، بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و بخشی از تجهیزات که در حالت آماده‌باش هستند در رژه حضور نداشتند.

وی افزود: در عین حال آنچه امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیروهای مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور شود، با پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مُهلک‌تری پاسخ خواهیم داد.

فرمانده کل ارتش درباره آمادگی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح به‌طور معمول با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا مأموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیروهای مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌های زیادی است که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حربه‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: این روزها همه نیروهای ما در سنگرهای دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به‌خوبی انجام دهیم.

کد خبر 745407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.