رژیم صهیونیستی بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند تا در زوال آن تعجیل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر در خود داشته است. ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون چنین نیروی زمینی را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده‌ایم.

وی افزود: نیروی زمینی تسلیحاتی را وارد نیرو کرده است که بیشتر آن‌ها در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق‌زن و دورزن باشند.

امیر حیدری درباره عملیات «وعده صادق» گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم‌افزا عمل می‌کنند و به‌طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان‌کننده و خردکننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی کند، مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و هشت سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

فرمانده نیروی زمین در پایان گفت: رژیم صهیونیستی بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا در زوال آن تعجیل کنند.

کد خبر 745399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.