آماده مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر حمید واحدی در حاشیه رژه روز ارتش در خصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو اظهار کرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستاد کل آماده‌تر از همیشه است. آمادگی‌ای که امروز در زمینه سوخو ۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صددرصد داریم و همان‌طور که فرمانده ارتش اعلام کرد، اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد، ضربه‌ای خواهد خورد که نمی‌تواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب‌افکن آمادگی کامل داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

امیر واحدی گفت: پاسخی که سپاه به آن‌ها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می‌کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم نیروهای مسلح ایران را شاهد باشیم.

کد خبر 745394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.