ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است

فرماندار شهرستان نقده گفت: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمد نوبخت‌نیا امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نقده با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: این شعار بسیار مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تمامی برنامه‌های طرح‌ریزی شده در نهادهای حمایتی باید در راستایی محرومیت‌زدایی باشد تا بتوانیم اقدامات اساسی و قدم‌های بلندی برداریم.

فرماندار شهرستان نقده اصل قضیه بسیج سازندگی را ورود مقام معظم رهبری در خصوص رفع محرومیت دانست و گفت: امروز این مأموریت به دست سپاه است و نارضایتی مردم در راستای کوتاهی مسئولین در وظایف خود باعث آسیب در جامعه می‌شود و به همین خاطر با دستور مقام معظم رهبری و تدابیر مهم این اقدام به دست نیروهای سپاهی انجام می‌گیرد.

نوبخت‌نیا تصریح کرد: پای کار بودن توأمان دستگاه‌های اجرایی و مردم و همراهی با بسیج سازندگی باعث خدمت‌رسانی به مردم می‌شود که در پروژه آسفالت راه روستایی علی ملک و آغچه زیوه نقده به وضوح این امر قابل مشاهده است.

وی با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کرد: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام وعده الهی است.

کد خبر 745264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.