کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد

مربی ذوب‌آهن گفت: مقابل تراکتور انسجام خوبی داشتیم و برنده شدیم، اما کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی شامگاه سه‌شنبه_ بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر و شهرآورد اصفهان اظهار کرد: همیشه برای اینکه یک روند خوب را حفظ کنید کار سختی دارید و با انگیزه فراوان بازیکنان تلاش می‌کنیم با بچه‌هایی که در اختیار کادرفنی هستند در مصاف سخت با سپاهان، به تیم‌مان و تک‌تک بازیکنان ایمان داریم و می‌توانیم کیفیت فوتبالی‌مان را نشان دهیم و همچنین امیدوارم یک بازی جذاب را تماشا کنیم.

وی افزود: برای همه بازی‌ها به‌طور جداگانه برنامه داریم و چند هفته‌ای که نتایج خوبی نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم و موقعیت‌های فراوان‌مان گل نشدند. مقابل تراکتور انسجام خوبی داشتیم و برنده شدیم، اما کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول بود، اما فرصت‌های‌مان گل نمی‌شد و امیدوارم مقابل سپاهان فوتبال خوبی ارائه کنیم و برنده شویم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم، اگرچه چهار بازیکن‌مان مصدومیت طولانی‌مدت دارند اما سایر بچه‌ها آماده بازی هستند. بازی فردا در زمین سپاهان است و امیدوارم هرکسی که تماشاگر بازی می‌شود لذت ببرد. با اینکه مقابل سپاهان میهمان هستیم بازی در شهر خودمان است و امیدوارم هواداران ذوب‌آهن به ورزشگاه بیایند و ذوب‌آهن را حمایت کنند.

کد خبر 745257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.