جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسن براهیمی اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند که در نتیجه ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاساز شده بود را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، بر آثار جبران ناپذیر قاچاق مواد مخدر و اعتیاد بر خانواده‌ها و به ویژه جوانان تأکید و خاطرنشان کرد: برخورد با مجرمان این حوزه از اولویت‌های اصلی پلیس است و انتظار می‌رود شهروندان اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.