کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج

شهردار کرج با اشاره به اینکه هزار میلیارد تومان کمک دولت به اجرای این پروژه است گفت: کرج این فرصت را داشته است که اولین شهری باشد که از نعمت اتوبوس محیط‌زیستیِ برقی استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرج، مهرداد کیانی، ظهر امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین_ در آئین افتتاح جایگاه شارژ خودروهای برقی و رونمایی از ۴٠ دستگاه اتوبوس برقی، اظهار کرد: پروژه فوق به همت مدیریت شهری کرج و همراهی شورای اسلامی شهر کرج به نتیجه رسید.

وی با اشاره به اینکه هزار میلیارد تومان کمک دولت به اجرای این پروژه است، افزود: کرج این فرصت را داشته که اولین شهری باشد که از نعمت اتوبوس محیط‌زیستی برقی استفاده کند.

شهردار کرج با ارائه گزارش کوتاهی در مورد بودجه شهری کرج، عنوان کرد: امسال بودجه شهری از حدود چهار هزار میلیارد تومان به ٢١ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

کیانی اضافه کرد: شهروندان کرجی شاهد هستند که به همت مدیریت شهری امروز شهر کرج به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و یکی از این پروژه‌های بزرگ عمرانی راه اندازی خط اتوبوس بی آر تی در خرداد امسال است.

وی تصریح کرد: بنا به دستور اکید وزیر محترم کشور از همین فردا صبح اتوبوس‌های برقی کرج در خیابان شهید بهشتی آن هم به صورت رایگان در خدمت شهروندان خواهد بود.

شهردار کرج تاکید کرد: با هماهنگی لازم با سازمان شهرداری‌ها برای خرید تاکسی برقی نیز اقدام شده است و باز هم کرج اولین شهر کشور خواهد بود که تاکسی برقی در آن فعال می‌شود.

کد خبر 745182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.