ارتشی‌های قهرمان شعار «ارتش فدای ملت» را به منصه ظهور رساندند

فرماندهی انتظامی کشور در آستانه بیست‌ونهم فروردین و روز ارتش پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرماندهی انتظامی کشور به مناسبت روز ارتش پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«در روز ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به ملت شریف و مبارز ایران روز ۲۹ فروردین را «روز ارتش» اعلام کردند تا ارتش در این روز پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران و حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و مرزهای کشور اعلام کند. امروز ارتشیان ما مردانی مؤمن، شجاع، حق طلب، عدالت جو و آماده فداکاری در راه آرمان‌های بلند ملت ایران هستند.

ارتش وفادارانه از جمهوری اسلامی حمایت کرده و می‌کند؛ ارتش سازمانی خلاق، پویا و پرتوان است که به خصوص در سال‌های اخیر که عداوت دشمنان شکل عملی و عملیاتی به خود گرفته، توانست از طوفان هیاهو و عناد به سلامت گذر کند.

نیروهای مخلص و قهرمان ارتش در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور چه در جنگ تحمیلی پاسداری از مرزها، سازندگی و کمک به هم‌وطنان در کنار مردم و مسئولان بوده و به نحو مطلوب و صادقانه مصداق بارز و تبلور شعار انقلابی "ارتش فدای ملت بوده است" را به منصه ظهور رسانده‌اند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این روز را به ارتشیان عزیز که آوازه غیرت و هم بستگی‌شان، دوردست‌ترین دروازه‌های جهان را درنوردیده است، تبریک می‌گوید و سرافرازی آنها را از درگاه خداوند منان خواستار است.»

کد خبر 745164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.