تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن

فرماندار دهاقان با بیان اینکه پروژه ۱۰۸ واحدی اقدام ملی مسکن پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است گفت: با مصوبه شورای مسکن استان و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، تمام انشعابات این طرح اجرا شده است و تا پایان خرداد سال جاری به صورت کامل تحویل متقاضیان خواهد شد.

علی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دغدغه زیادی برای جوانی و افزایش جمعیت و مسئله اساسی مسکن مردم دارند و در این مسیر مطابق شعار دولت سیزدهم و قوانین بالادست، شهرستان دهاقان باید پیشتاز باشد.

وی با اشاره به الحاق ۶٠ هکتاری زمین برای حل مشکلات مسکن در شهر دهاقان و پیگیری برای طرح مسکن روستایی، افزود: کمبود زمین و مسکن در شهرستان سبب شد تا نگاه ویژه‌ای به حوزه شود و برای اقشار مختلف از جمله واجدان شرایط طرح جهش ملی مسکن، مسکن محرومان، مسکن ایثارگران و مسکن روستایی برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شود.

فرماندار دهاقان با بیان اینکه پروژه مسکن ۱۰۸ واحدی اقدام ملی مسکن پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای مسکن استان و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، تمام انشعابات این طرح اجرا شده است و تا پایان خرداد سال جاری به صورت کامل تحویل متقاضیان خواهد شد.

جمشیدیان تصریح کرد: بیست‌ونهم فروردین با حضور نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان و مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی ۱۴۰۰ واحدی شهر دهاقان، فاز دوم آماده‌سازی الحاق ۶۰ هکتاری و فضای سبز این پروژه به طور رسمی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به طرح کاشت نهال در پروژه نهضت ملی مسکن شهر دهاقان گفت: ۵۰۰۰ اصله نهال نیز در محل اجرای این پروژه کاشت خواهد شد.

کد خبر 745106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.