اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اهواز

پلیس راهور اهواز محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اهواز را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سعید حسنوند امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: محدودیت‌های تعیین شده در روز ارتش از میدان پلیس به سمت میدان انقلاب مسیر شمال به جنوب و برعکس، بلوار شهید محمودوند، نبش بلوار قدس مسیر جنوب به شمال، بلوار شهید محمودوند نبش کوی سلیم‌آباد و بلوار قدس مسیر شرق به غرب نبش بلوار شهید کیهانی خواهد بود.

وی افزود: این محدودیت از بلوار قدس دوربرگردان‌های قبل و بعد از دادسرای نظام، بلوار امام رضا (ع) غربی دوربرگردان نرسیده به بلوار محمودوند، میدان انقلاب به سمت بلوار قدس جلوگیری از ورود خودروهای سنگین، حدفاصل بلوار قدس به میدان پلیس مسیر جنوب به شمال بعد از کوی شهید بهشتی و شهید میثمی و بلوار شهید کیهانی از بلوار امام رضا تا بلوار قدس مسیر شمال به جنوب، اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور اهواز با بیان اینکه مسیرهای جایگزین نیز تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این مسیرها از جمله کمربندی غرب از پلیس‌راه اهواز - اندیمشک به سمت عین ۲ و میدان انقلاب و برعکس، میدان انقلاب به سمت بلوار قدس مسیر جنوب به شرق و بلوار شهید کیهانی مسیر جنوب به شمال است.

حسنوند تصریح کرد: بلوار مدرس غربی مسیر شرق به غرب و بلوار انقلاب مسیر شرق به غرب و برعکس به عنوان مسیرهای جایگزین، تعیین شد.

کد خبر 745050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.