جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی

بیست‌ونهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور، روز جمعه سی‌ویکم فروردین جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون بیست‌ونهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور همه رشته‌ها رأس ساعت ۸ صبح روز جمعه، سی‌ویکم فروردین جاری آغاز خواهد شد.

داوطلبان باید حداقل نیم‌ساعت قبل از شروع آزمون در محل دانشگاه تربیت مدرس حضور داشته باشند.

داوطلبان بیست‌ونهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور برای اطلاع از برنامه زمان‌بندی مواد امتحانی اینجا را کلیک کنند.

همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر (شناسنامه یا کارت ملی) الزامی است. از ورود افراد با علائم بیماری سرماخوردگی و مشابه آن جلوگیری به عمل خواهد آمد.

امکان اسکان یا پذیرایی از همراهان داوطلبان بیست‌ونهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور فراهم نیست، بنابراین از آوردن همراه باید خودداری شود.

در طول آزمون بیست‌ونهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور (صبح و عصر) پک پذیرایی شامل آب، آبمیوه و کیک و برای وعده ناهار غذای گرم ارائه خواهد شد.

از آنجا که کارت ورود به جلسه بیست‌ونهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور توزیع نخواهد شد، داوطلبان شماره صندلی و محل آزمون خود را حتماً از جدول پیوست مشاهده و یادداشت کنند و همراه داشته باشند.

آزمون بیست‌ونهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در محل دانشگاه تربیت مدرس واقع در تقاطع بزرگراه شهید چمران و جلال آل احمد برگزار می‌شود.

داوطلبان در صورت نیاز به منشی مراتب را حداکثر تا امروز بیست‌وهشتم فروردین به شماره ۸۲۸۸۳۰۶۲ یا ۸۲۸۸۳۲۱۹ اعلام کنند.

داوطلبانی که محل آزمون آن‌ها در ساختمان فنی و مهندسی است، برای تحویل وسایل و تلفن همراه به کیف‌داری شماره یک و داوطلبانی که محل آزمون آنها سالن ورزش شماره یک است، به کیف‌داری شماره دو مراجعه و سپس با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه به محل آزمون خود مراجعه کنند.

کد خبر 745041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.