واکاوی فضای سبز شهرکرد مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: واکاری و بازیابی فضای سبز از دست رفته‌ شهرکرد موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود و اگر نمی‌شود فضای سبز را توسعه داد حداقل واکاوی آن صورت پذیرد.

یوسف صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: بهتر است که برای کاشت درخت در ورودی شهر هزینه بیشتری انجام گیرد و درختان حداقل ده ساله کاشته شود که تا دو الی سه سال بعد از کاشته ثمر آن دیده شود، اما تاکنون توجهی به این پیشنهاد نشده است.

وی افزود: طرح جامع، درمانگاه در خیابان رازی، کمربندی و ساماندهی ورودی شهر موضوعات مهمی هستند که باید در تمام جلسات استانداری و مدیران دولتی پیگیری شود.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد، اضافه کرد: فعالیت در خصوص بازارچه‌ها آغاز شده و می‌تواند در ایجاد تعادل قیمت میوه در شهرکرد شود.

صادقی با اشاره به محقق شدن نشاط اجتماعی به صورت پراکنده در کارهای فرهنگی، بیان کرد: با توجه به فرهنگ بختیاری و تجمیع اقوام در استان همچنین آب و هوا مناسب و پتانسیل‌های موجود موقعیت جذب گردشگری در شهرکرد فراهم است.

وی ادامه داد: از فضای سبز و پارک‌های منطقه غرب، محله منظریه، پارک لاله، پارک ملت و بخش الحاقی غافل شدیم که امید است به زودی آماده‌سازی و تعاملی برای ورزش‌های همگانی ایجاد شود.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: واکاری و بازیابی فضای سبز از دست رفته شهرکرد موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود و اگر نمی‌شود فضای سبز را توسعه داد حداقل واکاوی آن صورت پذیرد.

صادقی عنوان کرد: مدیریت‌شهری نسبت به سال‌های گذشته رضایت نسبی کسب کرده است، اما مصوبات و دغدغه‌های اعضای شورا نسبت به پروژه‌ها نیز باید انجام شود؛ البته که برآورده شدن برخی مصوبه‌ها در حد آرزو هستند.

وی ادامه داد: پروژه کمربندی ۱۵ خرداد، جاده نمایشگاه، بحث انتقال پساب، پمپاژ و تصفیه ثانویه آب فضای سبز و برج‌های دوقلو خط قرمزهای شورای شهر است این موارد به سمع و نظر شهردار نیز رسیده است.

کد خبر 744929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.