معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: درزگیری، تراش، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار این کلان‌شهر با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال انجام شد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به عمر بالای آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر اصفهان و تردد روزانه بالغ بر ۲۰ هزار خودروی سبک و سنگین در این میدان، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌منظور جلوگیری از گسترش و افزایش خرابی سطح معابر و جلو گیری از آسیب به خودروی مراجعه‌کنندگان، برای بهبود کیفیت آسفالت آن اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا طی شش ماه پایانی سال گذشته عملیات درزگیری آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر اصفهان به مقدار ۲۸۶۴۲ متر طول و تراش مکانیزه آسفالت به مقدار ۱۱ هزار متر مربع انجام شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در شش ماه گذشته آسفالت گرم معابر این میدان نیز به میزان ۲۰۰۰ تن اجرا و در مجموع برای انجام این اقدامات بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

کد خبر 744920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.