عملیات وعده صادق متعلق به همه مسلمانان و آزادگان جهان است

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات وعده صادق مختص ایران نیست و به همه مردم مسلمان و آزاده جهان تعلق دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، عصر امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در تجمع طلاب و روحانیون شهرستان بویراحمد به جوانب حمله موشکی نیروهای مسلح ایران به اسرائیل پرداخت و اظهار کرد: این اقدام نه تنها دل مردم ایران بلکه همه انسان‌های آزاده دنیا را شاد کرد.

وی افزود: این پیروزی افزون بر جبهه مقاومت و ملت ایران بلکه متعلق به همه ملت‌های آزاده و مسلمان دنیا در کشورهای مختلف است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عملیات غرورآفرین وعده صادق قلب شرارت و جنایت را مورد هدف قرار داد، گفت: این عملیات در شرایط سخت اتفاق افتاد و جرئت و جسارت بالا مهم‌ترین شاخصه آن بود.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی که سرزمین فلسطینی‌ها را غصب کرده، خون انسان‌های شایسته و بی‌گناه بسیاری را با انجام ترور در کشورهای اسلامی بر زمین ریخته و در جنایت اخیر خود بیش از ۳۳۰۰۰ نفر از مردم غزه مظلوم را به خاک و خون کشید.

آیت‌الله حسینی حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: زمانی که این رژیم غاصب به کنسولگری کشورمان حمله کرد سازمان ملل و بسیاری از کشورها این جنایت را محکوم نکردند.

وی افزود: این حمله در حالی صورت گرفت که آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایت‌های بی‌شماری علیه ملت‌ها انجام داده‌اند و منفور مردم دنیا نیز شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشورمان حدود ۱۰ روز پیش از حمله اعلام کرد و آنان همه قدرت، علم، تدبیر و نیروی خود را به میدان آوردند اما بر خلاف لایه‌های دفاعی دشمن، پهپادها و موشک‌های ایران آسمان اسرائیل را شکافت.

کد خبر 744902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.