عکس خبرساز از نوشته‌های نماینده رژیم صهیونیستی در شورای امنیت

نماینده رژیم صهیونیستی طی اظهارات خود در شورای امنیت گفت که این رژیم یک قورباغه در حال جوشیدن نیست، بلکه کشور شیرها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته گذشته خبرگزاری‌های متعددی مقاله بحث‌برانگیز و قابل تحسین شیوان ماهندراجا درباره صبر راهبردی و استراتژی طولانی مدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحت فشار قرار دادن تدریجی رژیم صهیونیستی را منتشر کردند.

گویا بازتاب خبری این مقاله در حدی بوده است که پس از موفقیت عملیات وعده صادق، نماینده رژیم صهیونیستی احساس کرد لازم است در نشست شورای امنیت سازمان ملل اصلاحیه رژیم اسرائیل در قبال این تشبیه صادر کند و تاکید کرد که آن‌ها مانند قورباغه در حال پخته شدن تدریجی نیستند، بلکه کشور شیرها هستند.

وی افزود که نه‌تنها اسرائیل، بلکه جهان نباید این اقدام گسترده را بی‌پاسخ قرار دهد. البته طی نشست شورای امنیت سازمان ملل نمایندگان روسیه، چین و الجزایر با اشاره به اقدام اولیه رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق و ریشه تنش منطقه‌ای در جنگ غزه از ایران دفاع کردند.

در مقاله ماهندراجا اشاره شده بود که احتمالاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ خطای رژیم اسرائیل را خواهد داد، اما آن‌ها به دنبال جلوگیری از افتادن در دام نتانیاهو هستند. در حالی که رژیم صهیونیستی تا آستانه سقوط فاصله دارد، این گونه اقدامات منضبط و حساب‌شده سپاه می‌تواند تنش‌ها را برای آن‌ها افزایش می‌دهد.

کد خبر 744793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.