ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد

فرماندار ساری با اشاره به ضرورت بر تسریع در ساخت نیروگاه زباله‌سوز در این شهرستان تکمیل چند پروژه شهری در مرکز استان را از سیاست‌های مهم سال‌ جاری مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت صبح امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در بازدید از پارک جنگلی شهید نوبخت (سکوتپه) که با حضور شهردار ساری، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساری، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان و مدیران شهرداری انجام شد، وجود این پارک جنگلی را از ظرفیت‌های مهم گردشگری در مرکز استان دانست و اظهار کرد: ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری از دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان، ضرورت دارد این دستگاه‌ها در تکمیل این پروژه و برای تأمین زیرساخت‌ها همکاری مضاعفی را با شهرداری ساری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل چند پروژه شهری در مرکز استان از سیاست‌های مهم در سال ۱۴۰۳ است، افزود: با توجه به اهمیت سرمایه ملی، حفاظت از منابع طبیعی نیز باید در اولویت قرار گیرد.

فرماندار ساری با بیان اینکه مرکز استان باید به نقطه مطلوب برسد، گفت: همه دستگاه‌ها باید پای کار شهرداری باشند تا آنچه مدنظر است، به مردم این شهرستان و گردشگران تحویل داده شود.

نوبخت با اشاره به ساخت نیروگاه زباله‌سوز این پروژه را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیست‌محیطی در مرکز استان دانست و بیان کرد: اگر لازم باشد همچون میدان بار، در محل این پروژه نیز کانکس برپا می‌کنیم تا این پروژه را هم به سرانجام برسانیم.

کد خبر 744762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.