تسریع در ساماندهی آستان امام‌زاده حسین (ع) اولویت شورا است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تسریع در روند ساماندهی آستان مقدس امام‌زاده حسین (ع) و تملکات اراضی پیرامون طرح از اولویت‌های مهم شورای ششم است.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: تسریع در روند ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و تملکات اراضی پیرامون طرح از اولویت‌های مهم شورای ششم است، در این راستا همراهی و همکاری خوبی در تصویب لوایح مربوطه از سوی شورا صورت گرفته است.

وی افزود: تسریع در انجام امورات مربوط به تملکات اراضی و اجرای طرح از جمله دغدغه‌ها و مطالبات اعضای شورا است که امیدواریم محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تسلیت به خانواده آتش‌نشان فداکار مرحوم چگینی خاطرنشان کرد: ارتحال شهادت‌گونه این سرباز خدمت را به خانواده ایشان تسلیت می‌گوییم، همچنین در اسرع وقت ابعاد و و زوایای حادثه آتش‌سوزی در شورا و شهرداری قزوین بررسی خواهد شد.

فرمانی تصریح کرد: به منظور پیگیری مطالبات و رسیدن به حق و حقوق قانونی خانواده، این آتش‌نشان و شهید خدمت محسوب شدن ایشان مکاتباتی در سطح استان و کشور صورت گرفته است. در ضمن مدیریت شهری قزوین به مشاغل حساس از جمله آتش‌نشانان باید توجه کند و جهت افزایش امکانات رفاهی به این افراد برنامه‌ریزی کند.

وی با تقدیر از عملیات مقتدرانه و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مواضعی در اسرائیل عنوان کرد: این اقدام در پاسخ به حرکت ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه سیلی محکمی بود که موجب عبرت استکبار جهانی خواهد شد؛ امیدواریم هرچه زودتر شاهد از بین رفتن این غده سرطانی از جهان باشیم.

کد خبر 744760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.