عملیات وعده صادق به جهانیان ثابت کرد که هیمنه رژیم صهیونیستی پوشالی است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رژیم صهیونیستی با گنبدهای آهنین چند لایه خود به جهانیان این‌طور القا کرده بود که جزو قدرت‌های برتر نظامی جهان است، اما عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب ثابت کرد که هیمنه رژیم صهیونیستی پوشالی است و این هیمنه شکسته شد.

حجت الاسلام اسدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه تجمع مردم انقلابی اصفهان در حمایت از عملیات تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با گنبدهای آهنین چند لایه خود به جهانیان این‌طور القا کرده بود که جزو قدرت‌های برتر نظامی جهان است، اما عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب ثابت کرد که هیمنه رژیم صهیونیستی پوشالی است و این هیمنه شکسته شد.

وی افزود: برای اولین بار فرزندان غیور مردم در سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در یک رودررویی مستقیم اقتدار حقیقی و بازدارنده خود را به رخ دنیا کشیدند تا سایرین ماست خود را کیسه کنند؛ رژیم اشغالگر قدس هم فهمید که نباید از خطوط قرمز عبور کند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه رژیم اشغالگر در طی این شش ماه جنایت، انواع حقوق بین‌الملل، حقوق شهروندان، حقوق کودکان، حقوق زنان و… را زیر پا گذاشت و نسل کشی کرد، ادامه داد: عملیات تلافی‌جویانه شب گذشته سیلی محکم بر رژیم صهیونیستی بود که با اراده حضرت حق و استعانت مقام معظم رهبری از خداوند متعال و توان بازدارندگی بالای ما رقم خورد.

وی تاکید کرد: این عملیات می‌تواند دستاورد بزرگی در عرصه‌های مختلف برای ما به همراه داشته باشد؛ این عملیات اقتدار نظامی ما را در سطح بازدارندگی نشان داد که موجب تقویت روحیه مجاهدان جبهه مقاومت و خوشحالی مردم غزه و منطقه شد و ام‌القری بودن ایران را در جهان اسلام نشان داد و ثابت کرد ما در زمان و مکان مناسب نقش محوری خود را ایفا خواهیم کرد.

جعفری یادآور شد: این عملیات با منشور سازمان ملل منطبق است، چرا که همه کشورها این خطوط قرمز را رعایت می‌کنند که نباید به کنسولگری و سفارت خانه‌های کشورهای دیگر حمله کنند و این سفارتخانه‌ها به منزله خاک و سرزمین کشورها قلمداد می‌شود.

وی در خصوص حضور مردم در تجمع امشب گفت: مردم ما هم همیشه در میدان حضور داشته‌اند و مدافع نیروهای انقلابی، مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت و مظلومان عالم به ویژه مردم غزه هستند و خواهند بود.

کد خبر 744609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.