استاندار کرمان مدیران دستگاه‌های اجرایی را به صف کرد/ خط و نشان برای مدیران کم‌کار

استاندار کرمان با تأکید بر لزوم تشکیل ستاد بحران در شهرستان‌ها و لغو مرخصی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی گفت: همه دستگاه‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم باید کمک کنند تا رحمت الهی برای مردم زحمت ایجاد نکند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکاری شامگاه _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به هشدار سطح قرمز استان و بارندگی‌های سنگین در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه اظهار کرد: در کل استان بارندگی خواهیم داشت اما اوج این بارندگی‌ها در جنوب استان و به‌خصوص در منطقه جازموریان خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم تشکیل ستاد بحران در شهرستان و آماده‌باش کامل فرمانداران، شهرداران و دهیاران و لغو مرخصی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی افزود: همه دستگاه‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم باید کمک کنند تا رحمت الهی برای مردم زحمت ایجاد نکند و تدابیر لازم برای راه‌ها، مناطق روستایی، پل‌ها و سیل‌بندها اندیشیده شود.
استاندار کرمان با اشاره به ضرورت آمادگی کامل ادارات برق، گاز و آب و همچنین مخابرات در استان تصریح کرد: کشاورزان برداشت‌های خود را حتی‌الامکان تا روز دوشنبه انجام دهند و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از محصولات خود مراقبت لازم را داشته باشند.
وی بر لزوم آمادگی گروه‌های مردمی و جهادی در منطقه و آماده‌باش جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن برای پیش‌بینی خسارات گفت: در صورت نیاز مردم با همکاری آموزش و پرورش در مدارس اسکان داده شوند و در شرق استان به‌خصوص ریگان آمادگی لازم وجود داشته باشد و مراکز حیاتی مثل نانوایی‌ها و پمپ بنزین‌ها مخازن خود را تأمین کنند که دچار کمبود نشوند.
فداکار با بیان اینکه مردم نقش اصلی را ایفا می‌کنند و باید ضمن مساعدت، پیش‌بینی لازم را داشته باشند، افزود: با توجه به فصل بهار، این بارندگی ممکن است خساراتی ایجاد کند؛ بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی نیز باید مراقبت کنند و اطلاع‌رسانی در شهرستان‌ها انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: کم‌کاری از مدیران و مسئولان به هیچ‌وجه قابل قبول نیست؛ لذا باید در حد توان کمک کرد که کشاورزی کمتر آسیب ببیند.

کد خبر 744604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.