تابوی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق شکسته شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: در عملیات پهبادی و موشکی وعده صادق ایران، تابوی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت عصر امروز_ یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با تبریک عملیات پهبادی و موشکی ایران که با عنوان وعده صادق و با رمز یا رسول الله شب گذشته انجام شد، اظهار کرد: انجام این کار نشانگر اوج اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که در آن صفحه مهمی از تاریخ جهان ورق خورد.

وی تصریح کرد: ما به این عملیات بزرگ افتخار می‌کنیم که از ابعاد مختلفی قابل بررسی است و نشانگر این است که نیروهای مسلح آمادگی استفاده از امکانات نظامی بومی را دارد.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: در این عملیات تابوی شکست ناپذیری اسرائیل شکسته شد که نتیجه زحمات امثال شهید تهرانی مقدم است.

وی با بیان این که شماره معکوس فروپاشی اسرائیل شروع شده است، افزود: از همه اعضای کمیته‌های ۱۲ گانه خدمات سفر و شهرستان‌های ۱۱ گانه به دلیل ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی تشکر می‌کنم.

قناعت گفت: در ایام نوروز سال جاری میزان ترددها و اسکان در اقامت‌های رسمی و غیر رسمی افزایش یافته است و شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در سال جاری بوده ایم.

وی گفت: برای ایجاد زیر ساخت‌ها دائمی نصب سیاه چادرها در ۲۳ نقطه حادثه خیز تأمین اعتبار می‌شود و فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان هم دائمی خواهد شد تا خدمات لازم به مسافران در طول سال ارائه شود.

به گزارش ایمنا، در پایان از اعضای ستاد خدمات اجرایی سفر استان، شهرداران بیرجند، نهبندان، بشرویه و فرمانداران طبس، فردوس و بشرویه به عنوان شهرداران و فرمانداران برتر استان در اجرای برنامه‌های مرتبط با نوروز و ستاد سفر تقدیر شد.

کد خبر 744532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.