نظام تک‌قطبی آمریکایی با حمله ایران به رژیم صهیونیستی شکست

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) گفت: تک‌قطبی که با قلدری آمریکا در نظام حاکمیت دنیا ایجاد شده بود، با حمله دیشب ایران به اسرائیل شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سیدعلی قاسم‌زاده بعدازظهر امروز -یکشنبه بیست‌وششم فروردین- در دیدار با سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین که برای عرض تبریک حمله پهپادی و موشکی سپاه به رژیم اسرائیل صورت گرفت، اظهار کرد: با این حمله جمهوری اسلامی به یک جانبه‌گرایی در دنیا خاتمه داد.

وی با بیان اینکه دنیای امروز بر اساس قلدری امثال آمریکایی‌ها شکل گرفته بود، اضافه کرد: در واقع نظام تک‌قطبی که با قلدری آمریکا در نظام حاکمیت دنیا ایجاد شده بود، با حمله دیشب سپاه به تأسیسات نظامی رژیم اسرائیل شکسته شد.

نماینده عالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در استان قزوین با اشاره به اینکه به امید خدا شاهد حضور ابرقدرت نظامی جدید در عرصه‌های جهانی هستیم، گفت: این ابرقدرت جدید بر مدار انسانیت و آموزه‌های انسانی تصمیم خواهد گرفت و بر اساس آیات کریم مبتنی بر قصاص عمل خواهد کرد؛ یعنی در برابر هر سیلی، سیلی خواهد زد و حتی چند برابر آن را جبران خواهد کرد.

قاسم‌زاده ادامه داد: دیشب اتفاقی افتاد که ملت‌های مظلوم و آزاده دنیا فهمیدند که می‌توانند در برابر زورگویان عالم حتی با دست خالی بایستند؛ دیشب شب شادی ملت مظلوم غزه و همه آزادگانی بود که صدای غرش پهپادها و موشک‌های مقتدر جمهوری اسلامی را شنیدند و دیدند و به خود بالیدند که ما تکیه گاهی داریم.

وی تصریح کرد: از دیشب جهان در مرحله و آستانه ظهور قرار گرفته و اتفاقاتی در آینده همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که "نماز را در قدس خواهیم خواند" نخستین گامش را در حمله دیشب مشاهده کردیم و خواهیم کوشید که در رکاب امام زمان، فتح بیت‌المقدس و پیروزی ملت مظلوم و مستضعف جهان و حاکمیت مستضعفین جهان را شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تاکید کرد: ما به عنوان جامعه دانشگاهی و نخبه دانشگاهی آگاهانه مسائل کشور را تحلیل و به دنبال اقتدار عرصه‌های علمی در کنار عرصه‌های نظامی هستیم تا نظام جمهوری اسلامی به عنوان نماینده کشورهای مسلمان بتواند این نظام تک قطبی استکبار جهانی را بشکند.

قاسم‌زاده در پایان سخنانش یادآور شد: با همین شور و نشاط حمایت خود را از جریان مقاومت بویژه نیروهای مقتدر نظامی ایران اعلام می‌کنیم و امیدواریم که همچنان شجاعانه با پشتوانه ملت بویژه جامعه نخبگان روز به روز در عرصه‌های مختلف بدرخشیم.

کد خبر 744506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.