ساعت فعالیت بهاری ابرسازه‌های تفریحی اصفهان اعلام شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از ساعات فعالیت جدید ابرسازه‌های تفریحی اصفهان خبر داد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره ساعات جدید فعالیت مجموعه‌های تحت مدیریت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: مطابق با بررسی‌های انجام شده ساعت فعالیت مجموعه شهر رویاها در بهار ۱۴۰۳ هر روز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۴ خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین مجموعه‌های تله‌کابین و بولینگ صفه در ایام هفته از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴ و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴ میزبان بازدیدکنندگان است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز بهره‌برداری مجموعه تفریحی جدید (کوه نور صفه) بیان کرد: این مجموعه نوری در همه روزهای هفته از غروب آفتاب تا ساعت ۲۴ آماده پذیرایی از علاقه‌مندان عرصه‌های جدید تفریحی خواهد بود که این زمان بنا به حضور گردشگران قابل تمدید خواهد بود.

وی با اشاره به مجموعه تله‌سیژ ناژوان تصریح کرد: این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰:۰۰ تا غروب آفتاب و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۰۹:۰۰ تا غروب آفتاب آماده ارائه خدمت به همشهریان و گردشگران است.

کد خبر 744491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    6 3
    سلام حقوق مادرم را سازمان تامین اجتماعی هنوز واریز نکرده است. همیشه 25هر ماه میدادن .