ضابطان برای برخورد با کشف حجاب تکلیف قانونی دارند

دادستان بجنورد با تاکید بر اینکه کشف حجاب یک جرم مشهود است گفت: ضابطان قضایی برای برخورد با جرم مشهود تکلیف قانونی دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید جواد ایلالی امروز _ یک شنبه بیست و ششم فروردین_ در نشست حجاب و عفاف خراسان شمالی اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی و مدیران نسبت به رعایت عفاف و حجاب توجه ویژه داشته باشند و به تکلیف و وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی افزود: ضمن اجرای اقدامات ایجابی و سلبی برای مقابله با ناهنجاری‌ها در حوزه عفاف و حجاب از سوی دستگاه‌های قضائی، با کشف حجاب برخورد می‌شود.

دادستان بجنورد کشف حجاب را از جرایم مشهود دانست و خاطرنشان کرد: ضابطان قضائی برای برخورد با جرم مشهود تکلیف قانونی دارند.

سردار سعید مطهری‌زاده، فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی نیز در این جلسه اضافه کرد: اجرای طرح نور با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از روز گذشته در استان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: نگاه ما به این مسئله یک نگاه فرهنگی و ایجابی است و مردم نیز تاکنون با این طرح همراهی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: با ورود و اجرای اقدامات پیشگیرانه و بستر سازی و فرهنگ سازی بسیاری از دستگاه‌ها از وقوع چنین موضوعات و رواج بی حجابی در اجتماع جلوگیری می‌شود و باید همه دستگاه‌های پای کار باشند.

مطهری‌زاده با بیان اینکه نیروی انتظامی در این عرصه و تمام عرصه‌های دفاع از وطن و ارزش‌های دینی پای کار بوده و است، گفت: اکنون که این حرکت به عنوان یک طرح در حال انجام است همه حمایت کنند چرا که این طرح منجر به آرامش روانی خانواده‌ها و جوانان و جامعه خواهد شد.

کد خبر 744480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.