ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد

عضو هیئت مدیره و راهبر اداری و مالی شرکت عمران شهرهای جدید گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مختار محمدی درباره جزئیات برگزاری آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید در سال ١۴٠٣ اظهار کرد: نخستین مجوز استخدامی در شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، در سال ۱۳۹۴ برای تعداد ۲۵ نفر اخذ شد که در نهایت پنج نفر در رشته شغلی کارشناس راه، ساختمان و شهرسازی جذب و استخدام شدند.

وی افزود: دومین مجوز در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۳۵۰ نفر توسط سازمان اداری و استخدامی صادر و مجوز تأمین اعتبار ۱۰۱ نفر از طریق سازمان برنامه بودجه کشور نیز صادر شد که از این تعداد ۱۵ نفر به سهمیه نخبگان اختصاص یافته است. تلاش می‌شود مانده مجوز تمدید و اعتبار لازم نیز تأمین شده تا نیروهای شایسته در فضای رقابتی به منظور انتصاب در پست‌های سازمانی جذب شوند.

عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید افزود: این مجوز برای استخدام در رشته‌های شغلی کارشناس برنامه‌ریزی شهرهای جدید، کارشناس فنی و اجرایی شهرهای جدید، کارشناس املاک شهرهای جدید، کارشناس شبکه، حسابدار، کارشناس تحلیل و تولید نرم افزار، کارشناس حقوقی، کارشناس برنامه و بودجه اختصاص یافته و دفترچه برگزاری آزمون از مورخ نوزدهم فروردین ۱۴۰۳ در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی ( https://hrtc.ir) بارگذاری شده است. داوطلبان می‌توانند تا روز سه‌شنبه (بیست‌وهشتم فروردین) برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: آزمون مدنظر توسط مرکز جهاد دانشگاهی برای داوطلبان پس از ثبت نام، در تاریخ یازدهم خرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 744379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.