استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد

مدیر شرکت ملی پخش‌ فراورده‌های نفتی استان قزوین با اشاره به ذخایر مطلوب بنزین و گازوئیل در تاسیسات و انبار این شرکت گفت: هیچ مشکلی در تأمین و توزیع سوخت نداریم.

عبدالرضا انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از ذخایر مطلوب بنزین و نفت گاز در تأسیسات و انبار این شرکت خبر داد و اظهار کرد: هیچ مشکلی در تأمین و توزیع سوخت نداریم.

وی با تقدیر از اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در حمله به رژیم غاصب اسرائیل و با رد شایعات و اخبار کذب مبنی بر کمبود یا نبود سوخت افزود: بنزین و گازوئیل به میزان لازم موجود و تمام جایگاه‌های سوخت در سطح استان فعال است، هموطنان نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه قزوین با تاکید بر دریافت اخبار از منابع موثق خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند همچون گذشته، بدون هیچ نگرانی و با اطمینان خاطر سوخت‌گیری خود را در جایگاه‌ها انجام دهند، کارت اضطراری بنزین به اندازه لازم در جایگاه‌های عرضه سوخت استان موجود است.

انتظاری از افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در استان قزوین طی سه هفته نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از یکم تا بیست‌وچهارم فروردین ۱۴۰۳ مصرف بنزین در استان قزوین در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش یافت.

کد خبر 744366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.