صهیونیست‌ها ضرب شست ایران را دیدند/ سانسور شدید خبری در رسانه‌های اسرائیلی

کارشناس بین‌الملل و مسائل فلسطین با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها تاکنون متوجه ضرب شست ایران شده‌اند، گفت: در صورت هرگونه واکنش احتمالی رژیم صهیونیستی به اقدام ایران، هیچ نقطه‌ای در فلسطین اشغالی سالم نخواهد ماند.

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملیات تلافی‌جویانه شب گذشته جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: در این عملیات جمهوری اسلامی ایران پایگاه رامون و نواتیم را در جنوب فلسطین اشغالی مورد هدف قرار داد.

وی افزود: این عملیات هشداری جدی به اسرائیلی‌ها بود، چرا که ما در این عملیات از موشک‌های ارتش و موشک‌های درجه یک و موشک‌های تازه رونمایی شده خود استفاده نکردیم و تنها از موشک‌های درجه دو و سه خود بهره بردیم.

کارشناس مسائل فلسطین تاکید کرد: ما به صهیونیست‌ها این پیام را می‌دهیم که در صورت هرگونه واکنش آن‌ها، هیچ نقطه‌ای در فلسطین اشغالی سالم نخواهد بود؛ صهیونیست‌ها ابراز کردند که ۹۹ درصد پدافندهایشان عمل کرده است، اما طبق اخبار رسیده بخشی از پدافندهای آن‌ها خالی شد و جایگزینی برای آن نداشتند و این موضوع را تصاویر دریافتی از اصابت موشک‌ها نشان می‌دهد.

وی با اشاره به سانسور رسانه‌ای شبکه ۲۴ اسرائیل گفت: این شبکه به دلیل محدودیت‌های اعمال شده نمی‌تواند بخشی از اصابت‌ها را پخش کند، اما بر اساس فیلم‌های دریافتی از فلسطینی‌ها می‌توان صدای اصابت موشک‌ها و انفجارهای پی در پی را شنید.

عبدی در خصوص هرگونه واکنش احتمالی رژیم صهیونیستی به اقدام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: بعید است که رژیم صهیونیستی بخواهد دوباره حماقت کندو دست به ماجراجویی بزند؛ به نظر می‌رسد اسرائیلی‌ها تاکنون متوجه ضرب شست ایران شده‌اند و به این موضوع پی برده‌اند که بهتر است ادامه ندهند؛ همان‌طور که توصیه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به مقامات رژیم صهیونیستی نیز همین بوده است.

کد خبر 744326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.