نشست زمین در شهر گز در پی وجود قنات‌های متروکه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از نشست زمین در شهر گز در پی وجود قنات‌های متروکه خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ شاهد نشست زمین در یکی از خیابان‌های شهر گز بودیم که این اتفاق به علت وجود قنوات رخ داده بود.

وی افزود: در بعضی از خیابان‌های این شهر قنواتی از گذشته وجود دارد که متروکه و مسیر آنها مسدود شده است و گاهی به علت بارش‌های فصلی و جنس خاک قسمتی از این مناطق نشست می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: طی سال گذشته نیز شاهد نشست زمین در یکی دیگر از خیابان‌های این شهر بودیم که تیم کارشناسی به محل حادثه اعزام و پرسازی محل بر اساس اصول ایمنی انجام شد.

شیشه فروش ادامه داد: با توجه به نشست امروز زمین در یکی از خیابان‌های این شهر، فردا عوامل مربوطه از جمله اداره امور آب و امور جهاد کشاورزی بررسی‌های لازم را انجام خواهند داد و نسبت به رفع خطر و پرسازی محل حادثه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه خسارتی نداشت و محدوده مذکور ایمن‌سازی شده است، گفت: با توجه به شرایط قنوات این شهر، مقرر شده است که ایمنی این مناطق و سایر شهرهای دارای قنوات متروکه در خصوص نشست‌های احتمالی بررسی و با هماهنگی عوامل فنی، رفع خطر انجام شود.

کد خبر 744202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.