آسمان شمال‌غرب کشور میزبان چتربازان هوانیروز

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: در رژه‌ی روز ارتش، آسمان تبریز و ارومیه میزبان چتربازان هوانیروز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سرتیپ دوم سیروس امان‌الهی ظهر امروز _شنبه بیست و پنجم فروردین_ در جریان بازدید از پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز با تبریک فرارسیدن روز ارتش اظهار کرد: ۲۹ فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی محوری قهرمان است که در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت و قهرمانی خود را ثابت کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های رژه روز ارتش اظهار کرد: در رژه‌ی روز ارتش، شاهد قدرت‌نمایی نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگان‌های سپاه و بسیج خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: در رژه‌ی روز ارتش با هماهنگی فرماندهی قرارگاه هواپیمایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آسمان شهرهای تبریز و ارومیه میزبان چتربازان هوانیروز خواهد بود.

سرتیپ دوم امان‌الهی با اشاره به اینکه رژه منجر به ایجاد بازدارندگی در برخورد قدرت‌های نظامی خواهد شد گفت: رژه اقتدار نظام است و در روز ارتش، این اقتدار را به نحو احسن به نمایش خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به حمله‌ی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گفت: برابر فرمان رهبری رژیم غاصب باید تنبیه شود و نیروهای مسلح آمادگی خود را در لبیک به فرامین رهبری حفظ کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: هر شخصیت نظامی همواره پیرو ولایت فقیه است و طبق فرامین رهبری اگر لازم باشد سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی وارد خواهد شد.

سرتیپ دوم امان‌الهی یاد شهیدان هوانیروز را گرامی داشت و اظهار کرد: هوانیروز چه در دوران دفاع مقدس، چه در دوران پساجنگ و در مبارزه با منافقین و چه در حوزه‌ی مردم‌یاری همواره حضور مؤثر داشته است.

کد خبر 744169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.