همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی-ایرانی تمدید شد

دبیر اجرایی همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده گفت: مهلت ارسال چکیده‌ تا سی‌ام اردیبهشت و ارسال اصل اثر تا سی‌ام تیر ۱۴۰۳ به دبیرخانه همایش تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام محمدجواد شفیعیان اظهار کرد: همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی در شش محور و با هدف بررسی پایداری و کارآمدی خانواده از منظر علوم گوناگون برگزار شده است.

وی «همایش پایداری و کارآمدی خانواده» را مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی دانست و افزود: این همایش با مشارکت ۱۵ نهاد علمی و با دارا بودن درجه ISC در حال اجراست و مجموعه مقالات رسیده به دبیرخانه همایش در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

دبیر اجرایی همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده اذعان داشت: «حکمرانی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فضیلت‌های اخلاقی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فقه و حقوق خانواده، پایداری و کارآمدی خانواده»، «باورها و رفتارهای دینی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «پویایی‌های اجتماعی و فرهنگی، پایداری و کارآمدی خانواده» و «مشاوره و برنامه‌های غنی‌سازی ازدواج، پایداری و کارآمدی خانواده»، شش محور همایش پایداری و کارآمدی خانواده هستند.

وی در پایان گفت: پژوهشگران می‌توانند تا سی‌ام اردیبهشت ۱۴۰۳ در دو بخش مقالات و طرح‌های پژوهشی، برای ارسال چکیده مطالب خود اقدام و پس از انجام داوری اولیه، افراد می‌توانند تا سی‌ام خرداد ۱۴۰۳، اصل مقالات و پژوهش‌های خود را از طریق پایگاه اینترنتی دبیرخانه همایش به نشانی www.khanevadeh.isca.ac.ir ارسال کنند.

همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی تمدید شد

کد خبر 744092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.