امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین سازمان فاوای شهرداری مشهد و بیمه سلامت

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی میان این سازمان و بیمه سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، محمدرضا سمیعی در نشست مشترک با مدیرکل مرکز تحقیقات سازمان بیمه سلامت خراسان رضوی اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه مشترک با مرکز تحقیقات سازمان بیمه سلامت علاوه بر متعهد شدن دو طرف به همکاری در طراحی و اجرای برنامه‌های پژوهشی و آموزشی مشترک، بر طرح‌ریزی استفاده کاربردی از فناوری اطلاعات در تجمیع و تحلیل داده‌های مرتبط با سلامت تاکید شد.

وی اضافه کرد: در چهارچوب این تفاهم‌نامه سازمان فاوای شهرداری مشهد نیز در راستای ایفای نقش فناوری اطلاعات در حکمرانی مطلوب و اثربخش، آمادگی خود را اعلام می‌کند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد اظهار کرد: در صورت تحقق اهداف پیش‌بینی شده حاصل از اجرای این تفاهم‌نامه، موضوعات در قالب پروژه‌های کلان تعریف شده است و در سطح ملی پیاده‌سازی و اجرا خواهد شد.

همچنین در این نشست محمد وجدانی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌رضوی با اشاره به ضرورت تحلیل داده‌های سلامت جامعه برای اولویت دادن پیشگیری نسبت به درمان گفت: تحقق این امر را منحصر به بهره‌گیری از زیرساخت‌ها و کاربردهای فناوری اطلاعات می‌دانیم.

کد خبر 744068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.