فعالیت ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار فعال هستند.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تاکید و حمایت استاندار قم از فعالیت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار اظهار کرد: با این حمایت‌ها توانستیم برای نخستین‌بار موضوع تنظیم بازار را در برنامه اصلی سازمان قرار داده است و نسبت به آن اقدامات عملی انجام دهیم.

وی از مدیریت ۱۴ واحد فروشگاهی برای اجرای طرح تنظیم بازار خبر داد و افزود: بیش از ۱۴ واحد از واحدهای تحت نظر سازمان که شامل فروشگاه‌های همشهری و فروشگاه‌های ریحان بود با این طرح همکاری کردند و کار توزیع گوشت گوسفند، مرغ، تخم‌مرغ و خرما، همچنین برخی از اقلام میوه را در دستور کار خود قرار دادند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم بازخورد خوب مردم را از اجرای این طرح عنوان و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح مردم توانستند مرغ، گوشت، تخم‌مرغ، خرما و بعضی اقلام میوه را با قیمت مناسب و کیفیت خوب دریافت کنند که شاهد کسب رضایت شهروندان از آن بودیم.

صادقی امینی ورود شهرداری قم را به حوزه تنظیم بازار در کنترل نرخ تورم مؤثر دانست و تاکید کرد: همین موضوع باعث شد که در ماه‌های پایانی آخر سال، شهر قم به لحاظ نرخ تورم از متوسط کشوری نیز پایین‌تر باشد و در شهر قم تورم کاهش را شاهد باشیم.

وی از همکاری سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی تقدیر کرد و گفت: کاهش نرخ تورم نتیجه همکاری سازمان صنعت، معدن تجارت در کنار تلاش‌های استاندار قم و مجموعه وزارت کشور بوده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به موضوع توزیع میوه شب عید افزود: ۱۵ غرفه توزیع میوه شب عید زیر نظر سازمان برپا شد که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت، نظارت‌های کافی بر آن‌ها انجام شد.

کد خبر 744067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.