میزبانی پایانه‌های مسافربری اصفهان از بیش از ۷۷ هزار مسافر در تعطیلات عید فطر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهرداری اصفهان طی سه روز تعطیلی عید فطر ۷۷ هزار و ۶۸۹ نفر ثبت شده است.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با آغاز پیک سوم سفرهای نوروزی که متقارن با ایام تعطیلات عید فطر بود (در بازه زمانی پانزدهم تا بیست‌وچهارم فروردین) بیش از ۲۰۱ هزار و ۴۱۱ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان جابه‌جا شدند که ۹۵ هزار و ۴۰۶ تعداد مسافر ورودی و ۱۰۶ هزار و ۵ تعداد مسافر خروجی بوده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق ۸۳۱۱ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس، سواری‌های برون‌شهری ثبت شده است، افزود: بیشترین تقاضای سفرها در این مدت مربوط به شهرهای تهران، کاشان، مشهد، شیراز و شهرهای جنوب کشور گزارش شده است.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا پایان بیست‌وچهارم فروردین سال جاری، ۲۶۱ هزار و ۱۲۸ مسافر در سه پیک مسافرت از طریق پایانه‌های این کلان‌شهر وارد و حدود ۲۹۰ هزار و ۱۳۷ مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند.

توکلی ادامه داد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از آغاز سفرهای پیک نخست ایام نوروز با حداکثر امکانات و تجهیزات خود تلاش کرده است تا بتواند فضایی آرام همراه با خدمات ویژه به مسافران و گردشگران در مبادی ورودی اصلی شهر ارائه دهد.

وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر استان اصفهان از زمان ستاد نوروزی در بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا بیست‌وچهارم فروردین سال جاری ادامه داشت، گفت: پیک سوم از پانزدهم تا بیست‌وچهارم فروردین ۱۴۰۳ بود، اما طی سه روز گذشته و در تعطیلات عید سعید فطر خدمات‌رسانی به‌مسافران در تمام زمینه‌ها ارائه شد، به‌طوری که تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهرداری اصفهان طی سه روز تعطیلی عید فطر ۷۷ هزار و ۶۸۹ نفر ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این سازمان آمادگی دارد با توجه به نزدیک شدن به «هفته اصفهان» تمام خدمات خود را در اختیار مسافران و گردشگران قرار دهد، افزود: در این راستا علاوه‌بر خدمات سفر، برنامه‌های فرهنگی، استقبال از مسافران، معرفی جاذبه‌های تاریخی، گردشگری شهر اصفهان، راهنمایی مکان‌های رفاهی تفریحی شهرداری از جمله فعالیت‌های مجتمع سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان، صفه، شهر رویاها، مجموعه تفریحی ناژوان، مجموعه فرهنگی تخت‌فولاد اصفهان انجام می‌شود.

کد خبر 743985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.