شادترین و دیدنی‌ترین مکان در اسپانیا کجاست؟

آلمریا با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد در می، سواحل زیبا و مناظر برجسته به‌عنوان شادترین و دیدنی‌ترین مکان برای زندگی در اسپانیا انتخاب شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، آلمریا واقع در یکی از پرطرفدارترین مناطق اسپانیا، آندلس، لقب شادترین شهر را به خود اختصاص داده و در حال تبدیل شدن به یک کانون توریستی است. این شهر به‌دلیل آب‌وهوای مناسب و بارندگی ملایم این عنوان را از آن خود کرده است.

میانگین دمای آلمریا ۱۷ درجه سانتی‌گراد است و تنها ۲۹ روز بارانی در سال دارد. این شهر همچنین به دلیل ارتباطات حمل‌ونقل خوب، همچنین نزدیکی به بیمارستان‌ها و فرودگاه‌ها این شهر مورد ستایش قرار گرفته است و با کسب امتیاز ۹۲.۱۷ بالاتر از دیگر کاندیداهای اسپانیایی قرار دارد.

شادترین و دیدنی‌ترین مکان در اسپانیا کجاست؟

آلمریا یک خط ساحلی زیبا برای کاوش با مناظر زیبای فوق‌العاده و آب‌وهوای عالی در طول سال دارد و به‌دلیل موقعیتش در یکی از محبوب‌ترین مناطق اسپانیا، پایگاهی عالی برای علاقه‌مندان به کشف روستاها و شهرهای اطراف به‌شمار می‌رود. این شهر در میان دوستداران خرید نیز محبوب است و یک جاده مرکزی وسیع با فروشگاه‌های متعدد، از بوتیک‌های کوچک گرفته تا نمایندگی‌های برندهای گران‌قیمت را برای گردشگران فراهم می‌کند.

شهر مجهز به حمل‌ونقل ریلی نیز هست که کاوش در سایر شهرها یا مناطق اطراف را آسان می‌کند. مسیرهای اتوبوس متعددی نیز برای تردد گردشگران و ساکنان به اطراف شهر تعبیه شده است. پل آهنی قرن بیستمی آن، مسلط بر منظره انتهایی بندر شهر، به‌عنوان بخشی از میراث صنعتی آلمریا در حال بازسازی است تا به‌عنوان یک جاذبه گردشگری معرفی شود.

شادترین و دیدنی‌ترین مکان در اسپانیا کجاست؟

محله غارمانند آن، باریو د لا چانکا، نیز بخشی از شهر قدیمی و یک مکان ضروری برای بازدید گردشگران است. این منطقه رنگارنگ هنوز هم ساکنانی دارد که در خانه‌های بنا شده در صخره‌های دامنه‌ای تپه‌ها زندگی می‌کنند.

قطار توریستی آلمریا که هر آخر هفته حرکت می‌کند، مسیری را واقع در فاصله محله قدیمی و منطقه بندر طی می‌کند و راهی آرامش‌بخش برای بازدید از مناظر شهری ارائه می‌دهد. نقاط و زمان شروع حرکت این قطار در وبگاه گردشگری این شهر قابل دسترس است.

شادترین و دیدنی‌ترین مکان در اسپانیا کجاست؟

کد خبر 743959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.