ندیده بودم هواداران سپاهان اینگونه شعار دهند / اگر عرضه داشته باشیم در لیگ‌برتر می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: اگر عرضه داشته باشیم در هفته‌های آینده نتایج خوبی کسب می‌کنیم تا در لیگ‌برتر بمانیم و سقوط نکنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ساکت الهامی شامگاه جمعه _بیست‌وچهارم فروردین_ در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان پس از تساوی تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان اصفهان اظهار کرد: چیزی که امروز برایم عذاب‌آور بود و ناراحت شدم شعارهای هواداران سپاهان روی سکوهای ورزشگاه بود و چنین صحنه‌هایی را اصلاً از ‏سپاهان ندیده بودم. نوع ‏رفتار هواداران سپاهان نسبت به سرمربی تیم خودشان که دو سال است به فوتبال ما آمده است‬ و همین‌طور مدیرشان رضا فتاحی درست نبود. نمی‌دانم چه ‏اتفاقاتی افتاده، اما اینکه به‬ پای‬ مدیری که ‏این‌قدر زحمت کشیده یا مربی‌ای که دو سال اینجاست نمی‌مانند، عجیب است.

وی افزود: آن‌ها شرایط سختی دارند، زیرا سپاهان در چهار پنج سال گذشته در این برهه از فصل همیشه به مشکل برمی‌خورد. دلیل اینکه چرا و به چه دلیل‬ تیمی به این شرایط می‌رسد‬ را‬ ‏نمی‌دانم. اینکه مدیری ‏همچون ساکت اکنون در سپاهان نیست برای من ناراحت‌کننده است. ‏ساکت اگر نگویم بهترین، حداقل یکی از بی‌نظیرترین مدیران تاریخ کشورمان است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ادامه داد: به بچه‌های تیم خودم خسته‌نباشید می‌گویم، این بازی کیفیت خوبی ‏نداشت. هر دو تیم تحت تأثیر سکوها ‏و تماشاگران بودند. در بخش فنی هم در بازی قبلی بهتر از این بازی فوتبال ارائه کرده بودیم. سپاهان امروز یکی دو ‏موقعیت خیلی خوب داشت.

ساکت الهامی خاطرنشان کرد: وقتی یک تیم مریض است در این شرایط ‏خودش را نشان می‌دهد. من نباید در مورد این صحبت کنم، اما ‏همیشه سپاهان را بااصالت می‌دانم، قبل از این هم گفتم که اصالت و آبروی فوتبال ما در آسیا سپاهان است. امروز از اتفاقاتی که افتاد شوکه شدم و نمی‌دانم دلیل آن چیست و امیدوارم که از این ‏شرایط خارج شوند. این اتفاق برای من به‌عنوان سرمربی هم ممکن است رخ دهد و زیبا نیست.

وی همچنین گفت: اگر عرضه داشته باشیم از من گرفته تا بازیکنان، از این شرایط خارج می‌شویم و در لیگ‌برتر می‌مانیم. عرضه ‏هم نداشته باشیم تمام حرف‌هایی که می‌زنند درست است و باید ‏قبول کنیم. محرم نویدکیا رفیق من است و برایش احترام زیادی قائلم و همیشه برایم عزیز بوده‬ است‬ و خواهد بود. ‏به نظرم جواب این سوال را که چرا نتیجه‬ بازی با مس رفسنجان بد شد را محرم بدهد خیلی بهتر است، زیرا او اکنون خیلی چیزها را می‌داند و من صحبت نکنم بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان گفت: اگر‬ در ‏دو سه هفته گذشته کنفرانس‌های محرم نویدکیا را ببینید، می‌توانید حدس ‏بزنید که جریان در مس رفسنجان چگونه‬ است. باشگاه قرارداد من را یک‌طرفه فسخ کرد و از نظر مالی چیزی دریافت نکردم و اگر ‏بخواهم اسم بیاورم برایم خوب نیست. به‌نظر من این سوال را از محرم بپرسید، هرچه محرم بگوید قبول می‌کنم ‏چون وی را قبول دارم.

کد خبر 743910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.