تداوم روند نتایج موفقیت‌آمیز هوادار با مسعود شجاعی

تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر با یک‌گل از سد گل‌گهر سیرجان گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال هوادار تهران و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ از ساعت ۱۸:۰۰ و در ورزشگاه پاس‌قوامین با قضاوت شبیر بهروزی روبه‌روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود هوادار تهران به پایان رسید.

علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، مهدی عبدی (از دقیقه ۸۲- صائب محبی)، محسن سفیدچقایی (از دقیقه ۷۱- بابک مرادی)، مهدی گودرزی (از دقیقه ۸۸- فرهاد زاوشی)، محمد عباسی، داریوش شجاعیان (از دقیقه ۷۱- محمد چهارمحالی)، امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری (از دقیقه ۸۲- امیرحسین بهادر) بازیکنان هوادار تهران در این بازی بودند.

برای گل‌گهر سیرجان هم محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا آرتا، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، عباس شرفی (از دقیقه ۵۸- امیررضا اسلام‌طلب)، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی‌خواه و بایناما (از دقیقه ۷۸- پوریا لطیفی‌فر) مقابل بنفش‌پوشان پایتخت بازی کردند.

گل‌گهری‌ها که هفته گذشته از پرسپولیس شکست خورده بودند در پی کسب امتیاز از تهران بودند اما به سد محکمی برخورد کردند. نیمه اول با شروع خوب هوادار شروع شد و در دقیقه ۱۱ ضربه سر امین قاسمی نژاد به شکل خطرناکی از کنار دروازه گل گهر به بیرون رفت.

در ادامه و در دقیقه ۱۸ بازیکنان گل گهر موقعیتی را روی دروازه هوادار ایجاد کردند که در دو فرصت علیرضا حقیقی موفق شد ضربات روبرتو تورس و سعید سحرخیزان را مهار کند. در دقیقه ۲۴ و روی ضدحمله خطرناک هوادار، امین قاسمی نژاد صاحب توپ شد و با پاس یونس شاکری، داریوش شجاعیان توپ را به تور دروازه چسباند تا هوادار به گل اول بازی دست یابد.

در نهایت این بازی در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر به سود هوادار به پایان رسید. تلاش‌های گل‌گهر در طول بازی برای جبران گل خورده ثمری نداشت و البته بنفش‌پوشان نیز موقعیت خوب دیگری نیز داشتند اما در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود هوادار به پایان رسید.

مسعود شجاعی که با هوادار نتایج قابل قبول و خوبی را کسب کرده پس از دو تساوی مقابل آلومینیوم و فولاد به پیروزی ارزشمندی مقابل گل گهر سیرجان دست پیدا کرد. هوادار که پس از پنج هفته ناکامی در کسب سه امتیاز بالاخره رنگ برد را دید، ۲۴ امتیازی شد و در رده یازدهم جدول ایستاد. گل‌گهر سیرجان نیز با قبول ششمین باخت این فصل در رده ششم جدول قرار گرفت.

کد خبر 743882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.