دربی جنوبی‌ها به‌سود استقلال تمام شد

تیم فوتبال استقلال خوزستان با نتیجه دو بر یک مقابل صنعت‌نفت آبادان به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و صنعت‌نفت آبادان عصر امروز _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ در ورزشگاه غدیر اهواز و با قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری دو بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید.

در دقیقه ۱۸، در میان تعلل مدافعان صنعت نفت، پرواز عثمان اندونگ در محوطه جریمه با ضربه سر این بازیکن همراه شد تا ارسال زیبای روبرتو را با این گل قدردانی کند. در دقیقه ۴۲ و پس از خطایی که روبرتو بر روی مدافع پیش‌تاخته صنعت نفت اعلام شد، ریکانی پشت توپ ایستاد و توانست به سادگی دروازه این تیم را باز کند.

بازی در پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در نیمه دوم و به ترتیب در دقایق ۶۲ و ۸۵، علی یوسف از صنعت نفت و آسو رستم از استقلال دو مرتبه تیرک دروازه‌ها را به لرزه در آوردند اما هیچکدام از توپ‌ها راهی به سمت تور دروازه نیافت.

در دقیقه ۱+ ۹۰ از سمت چپ توپ به سمت دروازه نفت ارسال شد که ابتدا با ضربه سر جواد آقایی پور همراه شد و در آستانه دروازه آسو رستم به توپ ضربه زد تا حساب کار دو بر یک به سود استقلال شود. با این پیروزی شمار امتیازات استقلال خوزستان به عدد ۱۹ رسید و صنعت نفت هم در شرایط کنونی، کماکان با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول ایستاده‌اند تا خطر سقوط را احساس کنند.

استقلال خوزستان در انتهای جدول اکثر فصل را سپری کرد تا اینکه در نیم فصل دست به جذب چند بازیکن خارجی خوب و البته به صرفه زد که همین بازیکنان در حال نجات دادن استقلال خوزستان هستند.

بازی شش امتیازی امروز بین تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و صنعت‌نفت آبادان که هر دو برای بقا می‌جنگند با گل دقایق پایانی آسو رستم به نفع استقلال خوزستان به پایان رسید تا آن‌ها فاصله‌ای سه امتیازی بین خودشان و صنعت‌نفت آبادان و نساجی در جدول ایجاد کنند.

کد خبر 743878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.