باتوجه به جو ورزشگاه تلاش بازیکنان خوب بود / هواداران احساسی رفتار کردند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنانم باتوجه به جو ورزشگاه و اتفاقاتی که رقم خورد نمایش خوبی داشتند و نتیجه تساوی قابل پذیرش بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه امروز _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی نزدیک بود و در عین حال ساده نبود. تلاش بازیکنان با توجه به اتفاقاتی که رقم خورد خیلی خوب بود. درک می‌کنم برحسب هواداران احساسی چالش‌برانگیز و تساوی تنها نتیجه امکان‌پذیر بازی بود که اتفاق افتاد.

وی افزود: باید رو به‌جلو نگاه کنیم و برای بازی بعدی تلاش کنیم. لحظاتی هم داشته‌ام که هواداران ۹۰ دقیقه من و بازیکنان تیم من را تشویق می‌کردند و شعارهایی که علیه من و باشگاه اتفاق افتاد قابل‌پذیرش و منطقی است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: نتایج ضعیف اخیر که به‌همراه سپاهان کسب کردم برای من رخ نداده بود و دفعه اول است که به‌دنبال راه‌حل هستیم تا از پس آن بربیائیم. این شرایط برای باشگاه، هواداران، بازیکنان و کادر فنی ساده نیست. مردان بزرگ می‌دانند در شرایط سخت چطور از پس اتفاقات بربیایند.

ژوزه مورایس ادامه داد: برخی مسائل وجود دارد که همه می‌دانند اما تکرار آن فایده‌ای ندارد. باید روحیه تیم را تقویت کنیم و برای موفقیت در هفته‌های آینده پیش برویم تا از این لحظه‌های تلخ خارج شویم.

کد خبر 743873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.