تیم‌های انتهای‌جدولی ندای مظلومانه‌ای دارند / مقابل سپاهان اشتباه داوری رخ داد

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: اشتباهات داوری علیه تیم‌های انتهای‌جدولی که ندای مظلومانه‌ای دارند موج و تلاطم در تیم‌ها به‌وجود می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی صداقت‌نیا شامگاه امروز _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سنگینی بود، امروز خوشبختانه در مباحث دفاعی برنامه‌های‌مان را پیاده کردیم اما در خط حمله روز خوبی نداشتیم و پس از تصاحب توپ نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کرده و با احترام به تصمیمات داوری، علیه ما چند تصمیم اشتباه صورت گرفت.

وی افزود: تیم‌های انتهای جدولی ندای مظلومانه‌ای دارند و یک تصمیم اشتباه از سوی داوران، در باشگاه‌ها موج و تلاطمی به‌وجود می‌آورد و فقط درخواست داریم دقت‌نظر بیشتری از سوی کمیته‌داوران و فدراسیون فوتبال وجود داشته باشد و در بازی‌های آینده این اتفاقات کمتر برای باشگاه ما رقم بخورد.

کد خبر 743869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    سپاهان را امروزه هر تیمی میتون ببرد شما هم باید میبردید
  • صادق IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    سپاهان آبرو براش نمونده حتی تیم دسته یک میبردش سپاهان نابود کردن سپاهانی که حتی یک هفته قبل از این که باهاش بازی کنند از اسمش هم میترسیدن به چه روزی افتاده
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    سپاهان بازیکنانش تعلق خاطر به رنگها دارند.باید از بازیکنان جوان انستیتو سپاهان استفاده کند .بازی سپاهان با قرمزها ابیهایش خوب بازی میکنند قرمزهایش بیخیالند وعکس دربازی باابیها...