مس رفسنجان همچنان با محرم نویدکیا باخت نمی‌دهد

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران با تساوی دو بر دو متوقف شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۷:۳۰، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران در ورزشگاه شهدای مس به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو تمام شد.

بازیکنان پیکان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۶ روی نفوذ سامان نریمان جهان او با پاسی، توپ را به حامد پاکدل رساند اما این بازیکن قدر موقعیت به دست آمده را ندانست و حامد لک بدون هیچ مشکلی ضربه پاکدل را مهار کرد.

در دقیقه ۲۳ ضربه آزاد برای پیکان شکل گرفت و فرشید اسماعیلی توپ را به سمت دروازه مس ارسال کرد که با ضربه سر علی قربانی همراه شد و این بازیکن توانست گل اول بازی را برای پیکان به ثمر برساند. پس از گلزنی پیکان، فشار حملات مس افزایش یافت و در دقیقه ۳۲ ضربه محبی درون محوطه جریمه پس از برخورد با پای مدافع پیکان به راحتی در اختیار ناصری قرار گرفت.

بازیکنان تیم مس برای جبران گل خورده وارد زمین شدند و در دقیقه ۴۷، محمدمهدی محبی با پاس رو به جلوی علی عدنان وارد محوطه جریمه شد و موفق شد با ضربه‌ای دقیق توپ را به درستی از بالای دستان ناصری عبور داده و گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۷۴ بازیکنان پیکان از سمت چپ به سمت دروازه مس حمله ور شدند و بازیکن پیکان در حالی که قصد داشت توپ را به سمت دروازه مس ارسال کند توپ به رامتین سلیمان زاده برخورد کرد و راهی دروازه شد تا حساب کار دو بر یک به سود پیکان شود.

پس از گل دوم پیکان، بازیکنان مس حمله‌ای را به سمت دروازه پیکان حمله ور شدند و روی پاس سجاد شهباززاده توپ به محمدمهدی محبی رسید و این بازیکن توانست در دقیقه ۷۷ گل تساوی را برای مس به ثمر برساند. مسی‌ها تلاش زیادی برای به رسیدن به گل سوم انجام دادند اما توپ‌های آن‌ها راهی به سمت دروازه پیکان نداشت.

تیم مس با این نتیجه به روند نباختن خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر ادامه داد. با این نتیجه شاگردان محرم نویدکیا ششمین تساوی خود در هشتمین بازی پس از روی کار آمدن این مربی را رقم زدند تا همچنان با او بدون باخت بمانند و با ۲۷ امتیاز در رتبه دهم باقی ماندند.

کد خبر 743867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد پران نژاد IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    تیم مس تیم خوبیه ولی قربانی خودخواهی سرپرست باشگاه مس هست
  • جواد پران نژاد IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    رامتین رو خدا مامور کرد تا هیچوقت با حسین پور محمدی تیم مس با این نتایج خوب پیشرفت نکنه علاجکار اخراج حسین پور محمدی هست والسلام
  • جواد پران نژاد IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    با همراهی حسین پور محمدی شاید باخت نده ولی پیشرفت هم نمیکنه علاج کار اخراج پورمحمدی والسلام
  • مهدی IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    ماشالله به محرم نویدکیا که نشون میده عالیه همیشه هر مربی که خودش بازیکن بوده شاگردانی تربیت میکنه که پست خودش بودند محرم هم همیشه بازی سازی میکرده و موقعیت خلق میکرده و پاس گل میداده دمت گرم محرم