پیروزی شیرین گاندوها در تبریز

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر امروز _ جمعه بیست‌وچهارم فروردین _ دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با پیروزی سبز پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، امروز _ جمعه بیست‌وچهارم فروردین _ دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن از ساعت ۱۷ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با نتیجه چهار بر یک به سود گاندوهای اصفهانی به پایان رسید.

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن

ورزشگاه: یادگار امام

داور: وحید کاظمی

اخطار:

اخراج:

گل‌ها: محمدحسین اسلامی (دقیقه ۳۴ و ۵۷) ذوب‌آهن، محمدجواد محمدی (دقیقه ۶۱) ذوب‌آهن، امیرحسین جدی (دقیقه ۸۱) ذوب‌آهن، مهدی عبدی (دقیقه ۵+۹۰) تراکتور

ترکیب اولیه تیم تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد، محمد نادری، عارف آقاسی، رحمان جعفری، میلوش دلتیچ، امیرحسین حسین زاده

سرمربی: پاکو خمز

ترکیب اولیه تیم ذوب‌آهن:

پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز، محمد قریشی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی

سرمربی: محمد ربیعی

دقایق حساس:

دقیقه ۲۳_ ارسال بازیکنان ذوب‌آهن روی دروازه تراکتور سبب شد فریبرز گرامی با ضربه سر موقعیت خطرناک گلزنی ایجاد کند، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی بیرون رفت.

دقیقه ۲۴ _ ارسال سبز پوشان اصفهان از نقطه کرنر کمال کامیابی‌نیا را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه این بازیکن نیز دوباره از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹_ شوت ریکاردو آلوز از پشت محوطه جریمه ذوب آهن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه جعفری بیرون رفت.

دقیقه ۴۴ _ پارسا جعفری شوت سنگین و سر ضرب صفا هادی از پشت محوطه جریمه سبز پوشان را در اختیار گرفت.

دقیقه ۲+۴۵ _ حرکت پا به توپ ریکاردو آلوز موقعیت خوبی برای گلزنی این بازیکن فراهم کرد، اما شوت وی با اختلاف کم از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵۱ _ شوت ریکاردو آلوز از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن با فاصله کم بیرون رفت.

دقیقه ۶۰ _ مهدی عبدی در موقعیت تک به تک با پارسا جعفری قرار گرفت، اما توپ این بازیکن با بی‌دقتی وی منجر به گل برای تراکتور نشد.

دقیقه ۷۷ _ شوت سنگین محمد نادری از کنار دروازه ذوب‌آهن بیرون رفت.

دقیقه ۸۵ _ حرکت پا به توپ ریکاردو آلوز موقعیت گلزنی برای تراکتور را فراهم کرد، اما ارسال این بازیکن توسط مدافعان ذوب‌آهن بیرون رفت.

دقیقه ۲+۹۰ _ شوت مهرداد رضایی از پشت محوطه جریمه تراکتور توسط پورحمیدی مهار شد.

دقیقه ۴+ ۹۰ _ برخورد بازیکنان تراکتور و ذوب‌آهن در محوطه جریمه سبز پوشان یک پنالتی را برای شاگردان خمز به همراه داشت و مهدی عبدی این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

کد خبر 743852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.