با پیام رهبر معظم انقلاب رعب بی‌نظیری در دل دشمنان افتاده است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: به‌دنبال پیام رهبر انقلاب رعب بی‌نظیری در دل دشمنان افتاده و به استناد قرآن کریم رعب و وحشت در قلوب دشمنان نشان دهنده امدادهای غیبی خدا برای نصرت و یاری سربازان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز _جمعه بیست و چهارم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه گلپایگان با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) توسط وهابیان، اظهار کرد: تخریب قبور ائمه اطهار (ع) از حوادث تلخ تاریخ اسلام است و نشان داد که وهابیان به ارزش‌های دین اسلام و قرآن پایبند نیستند.

وی افزود: وهابیان به‌دلیل تعصب دینی که دارند این اقدام زشت و ننگین را انجام دادند که موجب غم شیعه و سنی ناراحت شد زیرا مسلمانان برای عرض ادب و تقرب به درگاه خداوند به این مکان مقدس مشرف می‌شوند، امید می‌رود به زودی قبور بقیع بازسازی شود.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در انتقام و تنبیه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران، گفت: جمهوری اسلامی هر موقع تشخیص دهد، با قاطعیت تمام برای براندازی ظلم و فساد اقدام می‌کند و کوتاه نخواهد آمد.

حجت‌الاسلام کرامتی ادامه داد: به‌دنبال پیام رهبر انقلاب رعب بی‌نظیری در دل دشمنان افتاده و به استناد قرآن کریم رعب و وحشت در قلوب دشمنان نشان دهنده امدادهای غیبی خدا برای نصرت و یاری سربازان اسلام است.

وی افزود: پاسخ جمهوری اسلامی تنبیه عبرت‌آموز اسرائیل و محو آن است همان گونه که طوفان الاقصی یک حرکت کاملاً فلسطینی بود که علیه رژیم صهیونیستی انجام شد.

امام جمعه گلپایگان گفت: سه قوه قضائیه و مقننه و مجریه در راستای حجاب وظیفه شرعی و قانونی دارند و باید برنامه‌ریزی مدونی انجام دهند تا گروه‌های جهادی و افرادی که دغدغه فرهنگی دارند با ستاد امر به معروف همکاری کنند زیرا در تخلفات قانونی بی‌تفاوت بود

کد خبر 743817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.