سفره‌های افطاری در ماه رمضان جلوه‌ای افتخارآمیز از شکوه معنویت بود

امام جمعه موقت خرم‌آباد حضور حماسی و با شکوه مردم در نماز عید فطر را نشان از اعتقاد راسخ مردم به دین و آموزه‌های دینی عنوان کرد و گفت: گستراندن سفره‌های افطاری و تجمع گسترده مردم در شب‌های لیالی قدر در مساجد جلوه‌ای افتخارآمیز از شکوه معنویت بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا؛ حجت الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز _جمعه بیست و چهارم فروردین_در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد حضور حماسی و با شکوه مردم در نماز عید فطر را نشان از اعتقاد راسخ مردم به دین و آموزه‌های دینی عنوان و اظهار کرد: گستراندن سفره‌های افطاری و تجمع گسترده مردم در شب‌های لیالی قدر در مساجد جلوه‌ای افتخار آمیز از شکوه معنویت بود.

وی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال افزود: مسئولان و دولت موظفند با برنامه‌ریزی دقیق و اولویت‌بندی منظم برای رفع مسائل اقتصادی با مشارکت مردم گام بردارند.

خطیب جمعه موقت خرم‌آباد به ناهنجاری‌های اجتماعی از مسئله حجابی در جامعه اشاره کرد و گفت: حجاب قانون است و بانوان باید به قانون عمل کنند و نیروی انتظامی باید با جدیت با بی قانونی در جامعه برخورد کنند.

حجت الاسلام شمسی‌فر در ادامه ۲۹ فروردین روز ارتش را روز قدرت ملت ایران عنوان کرد و عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ریشه استوار در صحنه‌های ایثار و فداکاری دارد.

کد خبر 743810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.