مقابله با جنگ ترکیبی دشمن وظیفه همگانی است

خطیب جمعه شهر گچساران گفت: دشمن برای دل‌سرد کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی به جنگ ترکیبی روی آورده‌است که مقابله با آن یک وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش، ظهر امروز_ جمعه، بیست‌وچهارم فروردین_ در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته، اظهار کرد: از همه عزیزانی که در طول ماه مبارک رمضان برای معنویت خود و مردم شهرستان همت گماشتند و در این راستا تلاش کردند به‌نوبه خود تقدیر و تشکر می‌کنم و قطعاً این حرکت‌های ارزشمند بدون اجر و پاداش نزد خداوند باری‌تعالی نخواهد بود.

وی افزود: چهارشنبه بیست‌نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی است که این روز را به همه دلیرمردان ارتش و قهرمانان وطن تبریک عرض می‌کنم و به روان پاک ۴۸۰۰۰ شهید ارتش درود و صلوات می‌فرستیم.

امام جمعه گچساران گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۸ شهید ارتش را تقدیم انقلاب کرده که گچساران نیز بالاترین شهید ارتش را در سطح استان دارد و شهید شاخص ارتش در استان نیز شهید خلبان ابراهیم امیدبخش است.

وی تصریح کرد: امسال دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان را خواهیم داشت و این رویداد فرهنگی بزرگ در استان اتفاق می‌افتد و اجلاسیه‌های مهمی در این خصوص نیز برگزار خواهد شد که اولین اجلاسیه هم به نام شهدای ارتش در ششم اردیبهشت امسال در گچساران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام هاشمی‌منش خاطرنشان کرد: گچساران به معبر شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس معروف است و قیام ۱۹ آبان ۵۷ اوج جان‌فشانی جوانان انقلابی این شهرستان در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی را می‌رساند و امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است.

وی افزود: خوشحالیم که در این اجلاسیه‌ها میزبان خانواده‌های معظم شهدا و مسئولین کشوری هستیم و امید است همه مسئولان فضای لازم برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد فرهنگی را آماده کنند.

خطیب جمعه گچساران گفت: نقش ارتش در پیروزی انقلاب، دوران بعد از انقلاب، در دفاع از حریم دفاعی کشور، دفاع مقدس و سایر موارد بی‌بدیل است، ارتش همواره در کنار مردم بوده و در دفاع از کیان کشور یک‌لحظه هم درنگ نکرده‌است.

حجت‌الاسلام هاشمی‌منش تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که به حول و قوه الهی به دست توانای نیروهای مسلح ما به‌سزای اعمال جنایت‌کارانه‌اش خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده است و به روش‌های مختلف سعی دارد مردم را از آینده روشن نظام اسلامی دل‌سرد کند که همه و همه باید برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تلاش کنیم.

امام‌جمعه گچساران افزود: دشمن امروز جنگ اقتصادی را به راه انداخته است و رهبر معظم انقلاب نیز شعار جهش تولید با مشارکت مردم را نام‌گذاری کرده‌اند که همه باید در راستای تحقق این مهم تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام هاشمی‌منش گفت: در بحث جهش تولید باید از مردم حمایت شود لذا زمینه ویژه خواری‌ها، رشوه‌ها و رانت‌ها را باید از بین برود.

وی تصریح کرد: دشمن امروز اعتقادات مردم جامعه را مورد هدف قرار داده‌است که در این خصوص هم باید هوشیار باشیم؛ برخی در فضای مجازی حرف‌های دشمن را تکرار می‌کنند که اشتباه می‌کنند و جمهوری اسلامی در جنگ ترکیبی با دشمن باید همه جوانب را در نظر بگیرد.

حجت‌الاسلام هاشمی‌منش خاطرنشان کرد: گچساران افتخار میزبانی از حرم مطهر بی‌بی حکیمه (س) را دارد و هرساله زوار بسیاری از اقصٰی نقاط کشور و حتی کشورهای همسایه را داریم اما با حداقل امکانات رفاهی در فضای حرم و جاده منتهی به حرم مواجه هستیم.

وی با اشاره به مشکلات حرم بی‌بی حکیمه (س) از جمله آنتن دهی، اینترنت تلفن همراه، آب شرب و جاده، افزود: توصیه می‌کنم مواکب شهرستان، شرکت نفت و دیگر نهادها و ادارات در راستای رفع مشکلات و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زوار حرم بی‌بی حکیمه (س) پای‌کار بیایند و بیشتر تلاش کنند.

کد خبر 743808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.