رژیم غاصب صهیونیستی حمایت‌های خود در سازمان ملل را از دست داده است

امام جمعه موقت چادگان گفت: دشمنان اسلام در غزه هیچ کار ی جز نسل‌کشی و کشتار مردم مظلوم انجام نداده و این باعث شد که رژیم صهیونیستی در سازمان ملل برای اولین بار حمایت خود را از دست دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدرضا ابراهیمی، ظهر امروز _ جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه چادگان با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در عید فطر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نکاتی که ایشان فرمودند تنبیه رژیم صهیونیستی در پی حمله به کنسولگری ایران در دمشق است.

وی افزود: قبل از حمله به کنسولگری ایران، یک حمله به مسکو را شاهد بودیم که صدها کشته و زخمی داشت و این دو ترور یک منشأ داشت و آن هم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا است.

امام جمعه موقت چادگان با تاکید بر اینکه یافتن علل این حملات نیازمند تأمل است، خاطرنشان کرد: آمریکا دو پرونده بسیار سنگینی دارد که یکی ازآن‌ها پرونده اوکراین و جنگ با روسیه و دیگری پرونده رژیم صهیونیستی و حمله به غزه است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیان کرد: دشمن در هر دو جبهه شکست خورده و باید به‌دنبال کار باشد تا بتواند خود را رها کند؛ آمریکا در مرحله اول درگیر جنگ اوکراین بود و بعد از آن به خیال خودشان قصد داشتند در عرض چند هفته کار حماس را تمام کنند ولی اکنون شاهدیم که خودشان درگیر شده‌اند.

امام جمعه موقت چادگان تاکید کرد: دشمنان اسلام در غزه هیچ کاری جز نسل کشی و کشتار مردم مظلوم انجام نداده و این باعث شد که رژیم صهیونیستی در سازمان ملل برای اولین بار حمایت خود را از دست دهد؛ بسیاری از کشورهایی که از این رژیم حمایت می‌کردند، امروزه دست از حمایت برداشته و کشورهای مسلمانی که با آن رابطه داشتند، ظاهراً قطع رابطه کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به این اتفاقات، رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا در صدد تغییر جبهه خود برآمدند تا دستاوردی داشته باشند و برای رسیدن به این هدف به دنبال ضربه زدن به روسیه و ایران برآمدند؛ اولین اقدام آن‌ها استفاده از داعش بود که در مسکو حمله کردند و علت این کار هم متعدد است که در ابتدا به‌دنبال این بودند تا روسیه را در مقابل اسلام قرار دهند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: علت دوم این بود که جنگ‌های مذهبی و قبیله‌ای بین مردم روسیه اتفاق بیفتد و سومین هدف این بود که با حمله‌ای که به روسیه شد، یک اقدام عجولانه انجام دهد و از این طریق ناتو و آمریکا به طور مستقیم وارد جنگ شوند اما کشور روسیه با تجاربی که داشت، عجولانه وارد عمل نشد و عوامل اصلی را شناسایی کردند و صبر کردند که این یک صبر استراتژیک بود و دشمن به اهداف خود نرسید.

امام جمعه موقت چادگان در ادامه تصریح کرد: بعد از آن وارد دمشق شدند و به کنسولگری ایران حمله کردند که در پی آن سرداران عزیزمان را به شهادت رسانند؛ آن‌ها به دنبال درگیر کردن ایران بودند اما ایران دارای صبر استراتژیک است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان امروزه نتوانستند به اهداف خود برسند و اکنون این رژیم خبیث در ترس به سر می‌برد و منتظر پاسخ ایران است که این ترس کشنده باعث عذاب آن‌ها شده و قطعاً ایران پاسخی شایسته خواهد داد.

امام جمعه موقت چادگان افزود: روز بیست و نهم فروردین که روز ارتش است را گرامی می‌داریم که این روز مصادف با هشتم شوال و سالروز تخریب قبور ائمه (ع) بقیع توسط وهابیت است؛ حدود ۱۰۰ سال قبل حرم ائمه ما دارای بنا و گنبد و حرم بودند که با ظهور بهائیت این بنا را تخریب کردند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: از همان ابتدای دین اسلام و در زمان پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) یهودیان در پی انحراف دین اسلام بودند که در سده‌های اخیر هم شاهد آن هستیم.

امام جمعه موقت چادگان تاکید کرد: انگلیسی‌ها در طی سده‌های اخیر دین اسلام را به صورت تحریف شده آموزش و گسترش دادند و عربستان را فتح کردند که در نتیجه آن قبور ائمه (ع) را تخریب کردند و حتی در پی از بین بردن دیگر بقاع متبرکه هم بود.

وی خاطر نشان کرد: داعش و سلفی‌ها هم چنین اهدافی داشتند که تفکراتشان وهابی است ولی دنیای اسلام امروز این‌ها را شناخته است.

کد خبر 743786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.