دشمنان چشم به راه تنبیهی سخت باشند

خطیب جمعه کرمان حمله اخیر به کنسولگری ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی را خطای بزرگ دانست و گفت: آن‌ها نمی‌فهمند که حمله به کنسولگری یک کشور در کشور دیگر حمله به خاک آن کشور است و چشم به راه تنبیهی سخت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی ظهر امروز _بیست‌وچهارم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: امسال که سال جهش تولید با مشارکت مردم است، نسبت به شعار سال‌های گذشته متفاوت است و باید از کسانی که اهل تجربه اقتصادی هستند، برای حل مشکلات اقتصادی مشورت گرفت تا راه‌گشایی صورت گیرد.

وی با تأکید بر لزوم تحقق شعار سال ۱۴۰۳، افزود: مسئله اقتصادی، تورم، گرانی و کاهش ارزش پول ملی از مشکلات حوزه اقتصاد است و از وظایف دولت‌مردان و کارگزاران حکومت اسلامی این است که آن را حل کنند تا به اصطلاح کمر فقر را بشکنند.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به سختی از حضرت علی (ع) در مورد فقر تصریح کرد: در فرهنگ دینی ما فقرکشی و فقر ستیزی، و غنی و توانمندسازی است و فقط کمک به محروم نیست؛ بلکه زندگی اقتصادی کریمانه در شأن و منزلت این مردم است.

وی ادامه داد: مردم باید در این جهش تولید مشارکت داشته باشند که مصداق بارز تقوا است و شامل تعاون در تقوا هم هست و چه تقوایی برتر از استقلال و استحکام اقتصادی کشور ایران که دشمنان قسم خورده به دنبال ضربه زدن به آن هستند.

حجت‌الاسلام علیمرادی گفت: حضور مردم در روز قدس پرشکوه بود و همان طور که شب قدر را افضل از هزار بار قرار دادیم، آخرین جمعه ماه رمضان را هم باید افضل از هزار بار قرار دهیم و کاری کنیم که نابودی رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد و رسوایی این مسئله بماند برای دولت‌های غربی و اسلامی که هنوز با این رژیم قطع رابطه نکردند.

وی هم‌چنین حمله اخیر به کنسولگری ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی را خطای بزرگ دانست و افزود: آن‌ها نمی‌فهمند که حمله به کنسولگری یک کشور در کشور دیگر حمله به خاک آن کشور است و چشم به راه تنبیهی سخت باشند.

کد خبر 743780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.