مه و غبار صبحگاهی پدیده غالب هواشناسی در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی تا روز یکشنبه پدیده غالب در استان مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود، در این ایام احتمال بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق در ارتفاعات استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی تا روز یکشنبه پدیده غالب در استان مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود، در این ایام احتمال بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق در ارتفاعات استان وجود دارد.

وی افزود: طی امروز و فردا وزش بادها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی در برخی ساعات متوسط خواهد بود و شمال خلیج فارس نیمه مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: از روز دوشنبه با توجه به عبور موج ضعیف بارشی احتمال بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد شد.

سبزه‌زاری تاکید کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۳۲.۵ و ایذه با ۸.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۲.۲ و حداقل به ۱۹.۱ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 743771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.