بازدید بیش از  ۱۲۰۰۰۰ نفر از اماکن تاریخی و مذهبی نطنز و بادرود

فرماندار شهرستان نطنز گفت: در ایام تعطیلات عید سعید فطر بیش از ۱۲۰۰۰۰ نفر از اماکن تاریخی ،گردشگری و مذهبی شهرستان نطنز بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ظریفی صبح امروز _جمعه بیست وچهارم فروردین ماه_ با اعلام آخرین آمار مسافران و زائران بقاع متبرکه در شهرستان نطنز اظهار کرد: در ایام تعطیلات عید سعید فطر بیش از ۱۲۰۰۰۰ نفر از اماکن تاریخی، گردشگری و مذهبی شهرستان نطنز بازدید کردند

وی افزود: در شهرستان نطنز بیش از ۱۸۰۰ جاذبه تاریخی، طبیعی و مذهبی وجود دارد که بیش از ۱۵۰ اثر آن در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

فرماندار شهرستان نطنز وجود مناطق تفریحی، جاذبه‌های طبیعی و مناطق کوهستانی در دامنه رشته کوه‌های کرکس و کویر بکر بخش بادرود را از جاذبه‌های خدادادی این شهرستان دانست که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و عنوان کرد: از این تعداد گردشگر در این ایام بیش از ۹۰۰۰۰ نفر در مراکز مذهبی و امامزاده‌ها به خصوص در آستان مقدس آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) در بادرود حضور یافتند که نشان از پایبندی به اعتقادات مذهبی و دینی هموطنان است.

ظریفی ادامه داد: جلساتی با حضور مسئولان مرتبط در جهت برنامه‌ریزی برای حضور گردشگران در این ایام تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد که خوشبختانه با همکاری هیئت امنای آستان مقدس اقداماتی در راستای رفاه زائرین انجام شد.

کد خبر 743768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.